Претражи овај блог

понедељак, 22. мај 2017.

Najjača Jugovizija I



 Sedamnaesta Jugovizija je bila održana u Beogradu 1981.


 1. Neda Ukraden

     Sve što se odgađa, to se ne događa



 U ovoj pesmi, rođen je njen pravi prepoznatljivi glas. Interesatan

 disko ritam i tekst.

 Ocena 5


 2. Verica Ristevska

     Pesma Bez nežnosti

                     

 Ne razumem zbog čega je pesma bila pri dnu na Jugoviziji. Dobra

 je bila pesma, a na Evroviziji bi bili od 5. do 10. mesta.


 Ocena 7

 3. Dejan Petković

     Emanuel

                    

 On je poznat po pesmi ,Moja Dijana' i drugim (sa tom pesmom bi 

 bolje prošao na Evroviziji). Ima dosta pevačke praznine i nije mi

 nešto.

 Ocena X 


 4. Ratko Kraljević

     Propustila si šansu

     Nema pesme


 5. Biserka Spevec

     Sama

 Nema pesme
  
                              
 6. Novi fosili

     Oko moje
                      
 Veoma simpatična pesma, Đurđica je divno pevala i mislim da kao

 lično bila dobra osoba. Na Evroviziji, mislim da bi za dva- tri

 mesta bolje prošli nego Vajta.

 Ocena 8


 7. Maja Odžaklijevska

     Ne podnosim dan

                       

 Vau, nisam očekivala tako brz tempo i ritam pesme. Možda smo

 nju trebali poslati na Evroviziju, čisto da pauziramo od balada.

 Ocena 9


 8. Marga Antevska, Lazar Necovski i Marina Puharić

     Pesma Mojot son (,Moj sin')

 Nema pesme


 9. Hazard

     Marie, ne piši pesmi već (,Mari, ne piši više pesme')

                    

 Ne postoji verzija iz Jugovizije, ali i ovo može poslužiti. Pesma

 ima zanimljivu temu, lep ritam i melodiju. 

 Ocena 4


 10. Seid Memić Vajta

       Lejla

                     

 Vajta je zasluženo pobedio u ovoj Jugoviziji, a dobro ispalo što

 nismo završili pri dnu (više o toj Evroviziji https://muaria.blogspot.rs/2016/05/na-na-glupost-lena-moralni-pobednik-i.html).

 Ocena 10 


 11. Alenka Pinterič

       Taksna sem, kot me želiš (,Tako me želiš')

 Nema pesme


 12. Špresa Gaši

       Jutarnja želja

 Nema pesme


 13. Srebrna krila

       Kulminacija

                     

 Ova pesma bi bila hit, odlična i evergrin samo da ne peva Vlado 

 Kalember, već neki pevač melodičnog glasa. Šteta.

 Ocena 3


 14. Sabri Fejzulahu

      Razmaženi talas

 ...


 15. Slađana Milošević

       Recept za ljubav

                     

 Nisam znala da je ova sjajna pesma bila na Jugoviziji. Takođe

 hit posle ovog takmičenja, ušli bi u top 3 ili pobedili (za pobedu

 bi možda pevala na engleskom).

 Ocena 12


 16. Srđan Marjanović

       Pesma Ti me nazovi

                    

 Dobra modernističko akustičarska pesma.

 Ocena 6


 Zaključak

 Došle su nove snage u vidu solista (Srđan, Slađana, Maja i Dejan) i

 grupa (,Novi fosili i ,Srebrna krila'), što me baš obradovalo.

 Verujem da je žiriju bilo teško izabrati najboljeg.




     
                                              

Нема коментара:

Постави коментар